Schweizer

  • @Gremschnitta : wär voll luschtig e schwizer Familie, hoff mir dörfe das! glaub nid das es e admin oder e mod git wo schwizer isch i gang glaub schnell go luege finds übridends voll liäb das du do schriebsch ! :knuddel würd voll gern e Familie mache mir müent halt no e paar lüüt sueche wo mitmache! bis den


    GreZz Kahara


    Ps: wiä gfallt eu mi neui sig ?

    [center][size=1]
    So hold me when I'm here
    Right me when I'm wrong
    Hold me when I'm scared
    You won't always be there
    So love me when I'm gone


    3 doors down - when i'm gone



    [/center][/size]

  • he ihr! I würd sicher mitmachä! Wär mega geiiiiil!Aber smöstäd au paar jungs teilneh, sus ischs chli langwilig...aber i wär sicher däbi! kiss playgirl

    Ich knuddäälll meine mamii Calandra, meine beste sista massiver-ton und meinen papii adamant ganz fest durch!!!! *abknutsch*
    Und ich umarme auch noch ganz fest meinen allerliebsten ehemann :seelove sebboseb271:seelove *drück*
    Natürlich grüsse ich auch die restlichen familymitgleider. Hab euch alle ganz doll lieb! :kiss Euer playgirl

  • ui schriebt niemer meh? ich hoff es goht mit dr familie jetzt! düent doch au chlie organisiere! :D dh wärbig mache irgendwie mir müent uns no e name usdänke wie unseri familie heisse söl öb mir sölle e neue thrad eröffne, gremschnitta schrieb mir doch e PN


    grüessli an alli schwizer
    euri Kahara

    [center][size=1]
    So hold me when I'm here
    Right me when I'm wrong
    Hold me when I'm scared
    You won't always be there
    So love me when I'm gone


    3 doors down - when i'm gone



    [/center][/size]

  • ähm wellä namä? Schweizer? Isch dä nöd chli faaaad? I möcht au ä tochter ha. Wär mini tochter möcht werdä söll sich mäldä.
    playgirl

    Ich knuddäälll meine mamii Calandra, meine beste sista massiver-ton und meinen papii adamant ganz fest durch!!!! *abknutsch*
    Und ich umarme auch noch ganz fest meinen allerliebsten ehemann :seelove sebboseb271:seelove *drück*
    Natürlich grüsse ich auch die restlichen familymitgleider. Hab euch alle ganz doll lieb! :kiss Euer playgirl

  • Ich knuddäälll meine mamii Calandra, meine beste sista massiver-ton und meinen papii adamant ganz fest durch!!!! *abknutsch*
    Und ich umarme auch noch ganz fest meinen allerliebsten ehemann :seelove sebboseb271:seelove *drück*
    Natürlich grüsse ich auch die restlichen familymitgleider. Hab euch alle ganz doll lieb! :kiss Euer playgirl

  • mischt, i ha wölä äs foti vo mir inäfüägä, aber sklappt eifach nöd!! Wieso? Mensch..

    Ich knuddäälll meine mamii Calandra, meine beste sista massiver-ton und meinen papii adamant ganz fest durch!!!! *abknutsch*
    Und ich umarme auch noch ganz fest meinen allerliebsten ehemann :seelove sebboseb271:seelove *drück*
    Natürlich grüsse ich auch die restlichen familymitgleider. Hab euch alle ganz doll lieb! :kiss Euer playgirl


  • wieso goht das nöd? isch scho än mega seich..immer wenn i öppis versuächä gohts nöd...probier is halt im fotothread nomal..

    Ich knuddäälll meine mamii Calandra, meine beste sista massiver-ton und meinen papii adamant ganz fest durch!!!! *abknutsch*
    Und ich umarme auch noch ganz fest meinen allerliebsten ehemann :seelove sebboseb271:seelove *drück*
    Natürlich grüsse ich auch die restlichen familymitgleider. Hab euch alle ganz doll lieb! :kiss Euer playgirl

  • *lol* allso ä richtige schwizer :D


    @Gremschnitta: dini tochter heisst FCBasel girl chasch ihre jo mol ä PN schribe sunscht dueä ich sie morn e gse, das mit em name isch jo egal wen mir *schweizer* bhalte gseht grad jede das mir schwizer sind ;)


    playgirl02: isch es für di ok wen mir dr name bhalte mir chöne jo trozdem meier oder so heisse, und wäg dr tochter chasch jo no ä baar schwizer suäche sunscht finde mir sicher no irgendwär!




    tschau ihr schwizer
    GreZz Kahara

    [center][size=1]
    So hold me when I'm here
    Right me when I'm wrong
    Hold me when I'm scared
    You won't always be there
    So love me when I'm gone


    3 doors down - when i'm gone



    [/center][/size]

  • *hochhol* na hier ist mein schöner Thread ja wieder! :roftl :D hab ihn schon abgestaubt also wer ist hier alles aus der Schweiz?


    grüsschen Kahara

    [center][size=1]
    So hold me when I'm here
    Right me when I'm wrong
    Hold me when I'm scared
    You won't always be there
    So love me when I'm gone


    3 doors down - when i'm gone



    [/center][/size]

  • Jetzt bini grad uf dä Suächi nach däm "Gansta-Namen-Thread" xii, da bini zuäfellig uf dädada gschtosse *g* - da muän i mi natüürli scho maal vereewige. :D Ich chum us Züri und bin scho über zwei Jaar daa - am Aafang bini no zimmli ällei xii, aber mit dä Ziit hani da au äs paar Schwiizer aatroffe. Zum Biischpiil dä Simson us Bern (vo demm ghöört me aber scho lang nüüt mee... :(), dä kevin (wo jetzt z Ööschterriich woont), d Seline und natüürli no diä, wo sich da alli im Thread gmäldet händ... :applaus *sehr sinnvoll* - 'ch weiss... ;)


    Okay, that does it. You'll all be quiet or the cute little bunny DIES!!!


    [SIZE=1]K.A., ob's diese User überhaupt noch gibt...[/SIZE]
    [SIZE=1]Grüsse an die einzig wahre Sim :D, Blitz, Mathias, -Sabrina-, Maxkatte, Mäuschen, Sakura, SarahO, Fantalimette, Picies1964, ThinkforSky, Gothic-Simsler, Amy Jo, Muffin, SimLady, Chrissie, Isa, -*Sun*-, Mieke, Lars, Schnuffi, Tom, Siggi, Elektroniklady, Panakita, Wyverny, Mondstuerer und an alle, die ich noch vergessen habe![/SIZE]

  • wow lacront 2 johr isch ä leischtig! :D bi erst sit em April do und ha mi au chli einsam gfühlt am afang so wenig schwizer und jede kennt jede, scho chli komisch :) aber jetzt kenn ich jo dGremschnitta wo au no viu schribt hoff mir chönt uns chli kennelerne Lacront den hät i no ä schwizer meh zum grüässä :)


    bis den Kahara

    [center][size=1]
    So hold me when I'm here
    Right me when I'm wrong
    Hold me when I'm scared
    You won't always be there
    So love me when I'm gone


    3 doors down - when i'm gone



    [/center][/size]

  • Ist das nicht schwer so zu schreiben ??? Oder ist es für euch so als wenn ihr normal deutsch schreibt ??? Sprecht ihr in echt auch so ...? Also in eurer Freizeit ???

  • Floweer das ist wie wen du ein dialekt also Bayrisch oder so schreibst! üüüberhaupt ned schwer, hochdeutsch ust viel schwerer weil man immer auf rechtschreibung achten muss bei schweizerdeutsch ist das nicht so dort kannst du einfach so schreiben wie du es aussprichst!


    Panakita: hey du meldest dich auch widermal hier! ghüetigott ist glaub ned richtig so man sagt ja Behüte dich gott also bhütdigott ;) is aber ned schlimm sagt sowiso niemand :)


    grüessli Kahara

    [center][size=1]
    So hold me when I'm here
    Right me when I'm wrong
    Hold me when I'm scared
    You won't always be there
    So love me when I'm gone


    3 doors down - when i'm gone



    [/center][/size]

  • jo cha si villicht ha ich halt chli ä andere dialekt aber der sinn isch jo in behüte dich gott :kopfkratz isch jo e alles chli komisch in dr schwiz :) nid stritte :knuddel


    dini Kahara

    [center][size=1]
    So hold me when I'm here
    Right me when I'm wrong
    Hold me when I'm scared
    You won't always be there
    So love me when I'm gone


    3 doors down - when i'm gone



    [/center][/size]