Österreichische Dialekte

  • ja so ghert sis...dassd an thread wieda rafgholt hast!
    Silvester bei uns is oba recht sche...oiso besonders in da altstadt..bis auf des gedränge...oba wos soit ma mochn?!
    i find des voi witzig moi wieda im dialekt da schreiben`z kenan!
    oba wen ma mal so schauen verfällt unser dialekt eh(an die früheren jahre denk)

    [CENTER]---------------------------------------------------
    Í¢H wÜñS¢Htê mîR,
    ªñ mêîñêM êîGêñêñ Grªb
    zû sTêHêN, ñûr ûM
    dîê Trªûêrñdêñ zû fRªGêñ,
    wO sîê îñ mêîñêM LêBêñ
    wªrêñ.

    ---------------------------------------------------[/CENTER]


    [CENTER][SIZE=1]Joa...und jetzt grüße ich mal alle die sich darüber freuen würden :) Besonders: XFACTOR und GeneSys :lecka *g*[/SIZE][/CENTER]

  • *hochschieb*


    Gibt's kane Österreicher mehr die gern im Dialekt schreiben. *traurig bin* Vielelicht findet sie jo doch no ana, mol schauen. Wenn wer do is, meldets aich bitte.


    :handkuss

    [CENTER]
    Ich danke meiner süßen Erlond für die tolle Sig und für den Avater! Ich hab dich total lieb!!! :handkuss[/CENTER]

  • Des is iagantwie fui leiwaund da thread do! I muas a amoi a bissal wos schreim...wos kunnt ma do schreim? Jo i kumm ausm Buagnlaund. Wauns wea wissn wü! *gg* Durt redt ma so. Aba i steh ned so auf Dialekte. I sprich imma und mit olle Hochdeitsch! :roftl


    Servas


    Jakob

  • Juanoru, du kummst a aus Österreich? Is jo geil. Hob i gor net gwusst. I red a vull gern im Dialekt, aba im Forum san jo mehr Deutsche. Do kau i net in jeden thread so redn. Burgenlond ist geil. I kum aus der Steiermork. Wa, immer wenn i dei Sig seh, mecht i an kaugummi hobn. :roftl

    [CENTER]
    Ich danke meiner süßen Erlond für die tolle Sig und für den Avater! Ich hab dich total lieb!!! :handkuss[/CENTER]