Österreichische Dialekte

  • Mathias: Wos is'n MSN? Wo kriegst du des her? I wull des a hoben... Ma, so a süßer dialekt...


    :seelove

    [CENTER]
    Ich danke meiner süßen Erlond für die tolle Sig und für den Avater! Ich hab dich total lieb!!! :handkuss[/CENTER]

  • Aso, den Windows Messenger... den hob i schon... aber bei den kau i nie chatten... i vertseht des irgendwie net... *zu dumm bin*

    [CENTER]
    Ich danke meiner süßen Erlond für die tolle Sig und für den Avater! Ich hab dich total lieb!!! :handkuss[/CENTER]

  • so jetz moch i moi des nächste Bundeslond mit Oberösterreich, i find des voi geil, dass mia jetzt ah so an Thread hom, de schweiza und so hom jo scho so an Thread irgendwo, i mog ah am liabstn ICQ hot ah fost jeda und is net wirkli kompliziert


    Dante16

    Karma ist unerwünscht

  • ui
    hallo Dante16


    a linzer
    na seawas jeza hamas aba dann boid duach
    hätt ma net docht das do so vü von uns do ummanandergrabeln


    i find des ua leiwand


    wie weas wenn ma uns amoi über ösisachen untahoidn?
    i fang amoi o:


    hmm nua mit wos
    politik is a sch....
    starmaniac intressiert mi a net wirkli


    wia könntn uns ja a bissl über die österreichischen promis lustig machen??


    LG Monja

  • Öhm, ich hab da mal ne Frage (aber in normales deutsch *g*) :


    Schreibt ihr so auch in der Schule, oder müsst ihr da so schreiben, wie ich jetzt grad schreibe ???
    Und noch was: Könnt ihr so schnell schrieben, oder müsst ihr da nachdenken? Oder was könnt ihr schneller schrieben, normal deutsch, oder im österreichischem dialekt ???

  • Bei uns verlongen die Lehrer a nie das wir noch da schrift reden... nur in daitsch.. wenn ma a refarat mochen... dann müssma so reden wi wir schreibm... Eigentlich muss i net long nochdenken wenn i im dialekt schreib... i denk mi afoch wos i sogn würd und genau so schreb is dann a... obwuhl i in dialekt ärger schreib als das in red... so org wie do jetzt schreib red i eigentlich net...


    Mathias: Wie kau ma den bei diesen msn chtten? bei mir funkt. des irgendwie net so gonz... :( ma, des schusch klingt jo cool und reda...


    :seelove *fg* I muss unbedingt a bissl Vorarlbergerisch lernen... des is so siaß...

    [CENTER]
    Ich danke meiner süßen Erlond für die tolle Sig und für den Avater! Ich hab dich total lieb!!! :handkuss[/CENTER]

  • Wo sin die gonzen Österreicher? I hob lust a bissale im Dialekt zu schreiben... is kana do der a bissale mit mir schreib wll?

    [CENTER]
    Ich danke meiner süßen Erlond für die tolle Sig und für den Avater! Ich hab dich total lieb!!! :handkuss[/CENTER]

  • sicha basi mei schatzl i bin jo eh do


    hob di frog vorhin so lustig gfundn ob wia a so in da schui schreibn *ggggggggg*


    oiso bei mia woas net so
    und wenn i red klingt des a ganz andas
    afoch jeden bustobn so aufschreibn wi wenn i redn det


    i sitz grad vorm pc von ana freindin die is 3 wochn in amerika und i pass auf ihre viecha auf des san zwa perserkatzn
    a klans baby und a 1 jähriger koda
    die mochn vü oabeit
    jeden tog bürsten und medizin gebn und inhalliern lossn
    weils beide die gackarei (muas eana imma den hintern waschn)und schnupfn hom
    und der koda is a ganz a wilder der lost sie net bürstn der hat mi scho so zakrotzt und bissn des mistviech


    oba san eh liab und siaß


    des woas füas easte i foa jetzt ham do hob i mein eigenen pc wida


    küß die hand gnä frau
    sawas baba und foi net
    LG Monja

  • Griaß di Monja!


    I find kotzn e vui liab.. mei klone sitz grod neben mir uns schnurrt wos nur geht... sie is aber echt a siaße... so wie du... *schleim* :hehe... Aba das wer schu leiwond wenn ma so in da schui so schreibm derften...


    :gg


    Na, leida geht des net... werat aba echt geil wenns a foch geben würd des "Österreichisch" heißen würd... also i werat do sicha dabei... aba sowos is jo leida net möglich... wo worst du denn heut den gonzen tog? host da an schenan sonntog gmocht?


    Seawas...

    [CENTER]
    Ich danke meiner süßen Erlond für die tolle Sig und für den Avater! Ich hab dich total lieb!!! :handkuss[/CENTER]

  • Matthias: Hi! Schen wieda amol wos von dir zum hern... bzw. lesen! Wo host du denn haite gmocht? Aba geh... a katzal kau jo gar ni zum fürchta (:seelove) sein. aba als klana sins imma olle vll lieba als groß... :D

    [CENTER]
    Ich danke meiner süßen Erlond für die tolle Sig und für den Avater! Ich hab dich total lieb!!! :handkuss[/CENTER]

  • Ih hon eigatlich dr ganz tag fernseh gschaut und am PC gsurft!
    Jetzt bin ih gat mit minra Husufgab fertig...! Hmmm.. außerdem Chat i gat mit a paar lüt im ICQ und MSN. Was tuan ihr so dr ganz tag?


    Was ih schrieba wella hon: Was ma ih Vorarlberg seht und in dr restliche Bundesländer net: Götti und Gotta!

  • Sorry, aba wos is a Götti und Gotta! :hae Check i net wirklich, sorry...

    [CENTER]
    Ich danke meiner süßen Erlond für die tolle Sig und für den Avater! Ich hab dich total lieb!!! :handkuss[/CENTER]

  • Isch, jo cool! Bei uns sogt ma Taufpatin bzw. Taufpate oder Taufgodl... Taufgodl find i aber a cool... :D

    [CENTER]
    Ich danke meiner süßen Erlond für die tolle Sig und für den Avater! Ich hab dich total lieb!!! :handkuss[/CENTER]

  • @ o0Babsi0o

    Also Beiträge wie *hochschieb* sind unnötig,ne? :hae Der Thread wird schon innerhalb von 2 Stunden nicht in der Versenkung verschwinden...


    Denkt mal bitte dran, sonst könnte man leicht denken, das hier sei ein Chat.. :illepall ;)


    Liebe Grüße,


    Broili

    [center]

    ...mein Mazdi


    ^^
    [/center]