Österreichische Dialekte

  • seas lieba Mitöstareicha und innen, bei uns sogt ma Godi und Ged zu Taufpatin und pate, wos sogt's ihr eigentlich zu dei heitigen Landtogswoin in ÖO und Tiroi? Oiso i find, dass olles gonz guat obaglaufen is obwoi de rotn zfü zuglegt hom in ÖO, in Tiroi hom oba de schworzn absolute Mehrheit (juhuuu) *ggg*


    @olla de ka ICQ hom: ihr kinnt's eich jo ICQ owalodn donn kina ma dort ah chattn obwoi des bei mir derzeit net geht weil des ICQ2Go auf dem Rechna wo i grod bi net wirkli funktioniert oba des wird schowieda


    Dante16

    Karma ist unerwünscht

  • oiso i geh nimma ind schui i bin scho lang fertig i hob a lehr gmacht zur bankkauffrau und dann hab i a paar jahr garbeit in verschiedene büros und a a´mal als sekretärin in an gymnasium a jahr lang und dann hab i ma dacht ders is nix gscheits und hab a ausbildung zum barkeeper gmacht und naja des moch i jetzt a und hin und wida kellnern und lauter váschidene sochn wo ma schnö a göd vadient


    küss di hand gnä frau und gschamsta diener


    LG Monja

  • I geh go ka bsondere schui... 8 schuischtufen gym holt... wie so vll tausend ondere a no... *seufz* aba wos soll i mochen... nur hob i irgendwie no imma überhaupt ka ohnung wos i amol werdn wll... müsst i eigentlich sche longsom moi wissen, oda?


    Bussale an olle!

    [CENTER]
    Ich danke meiner süßen Erlond für die tolle Sig und für den Avater! Ich hab dich total lieb!!! :handkuss[/CENTER]

  • Mathias: Warum schreibst'n du afamol normal? :hae Aba is jo egal.. Meine Leher schrein imma mit mi wal i no net was, wos i werdn wll.. des find i so unfair...

    [CENTER]
    Ich danke meiner süßen Erlond für die tolle Sig und für den Avater! Ich hab dich total lieb!!! :handkuss[/CENTER]

  • Des wor jetzt so gaudig wie du afamol hochdaitsch gschriebm host... I sog zu den daitschn schu meistens Pifkie(s)... Obwuhls iregdnwie unfair is... aba wos sulls... ma, mi is so fad... :rolleyes

    [CENTER]
    Ich danke meiner süßen Erlond für die tolle Sig und für den Avater! Ich hab dich total lieb!!! :handkuss[/CENTER]

  • Ma, olda... i probier mit grod bei aim aunzumelden... aber olle Nicks sind besetzt... :wut ... sog ma bitte schnell an nick.. BITTE!


    Jojo, wir di liebm össis... ich sag nur AEIOU! Denn kann ich nur zutstimmen... :hehe

    [CENTER]
    Ich danke meiner süßen Erlond für die tolle Sig und für den Avater! Ich hab dich total lieb!!! :handkuss[/CENTER]

  • ois bei uns sogn ma scho Piefke *ggg*, i geh ah in a HTL Richtung Informationstechnologie, is gonz annehmbar und i denk net, dass des unfair is wei se jo ja Ösis und sowos zu uns sogn oiso gleichs Recht für olle


    Dante16

    Karma ist unerwünscht

  • Greatzi!


    Wie gehts aich denn olle? Wie wor die schui heit? I hob an supa tog koppt, nur das i mein "Kumpel" die ganze zeit ausm weg gongan bin... :hehe Meldets aich doch bitte. Normal schreiben is so fad...

    [CENTER]
    Ich danke meiner süßen Erlond für die tolle Sig und für den Avater! Ich hab dich total lieb!!! :handkuss[/CENTER]

  • @Teufelsuppe
    jo grias die seavas
    sche das di amoi mödst


    du oame de prüfung foi in sand gsetzt na?
    a kaas is des
    wos wasn füa a fach?
    i hoff ka wichtiges und das du da dei zeignis verhaut host.


    @all
    na grad wia weaner sogn pike oder wos i no vü liaba sog is
    PIFKINESE
    oba wia san jo a bei denen nua die Ösis oda die Özzis
    is jo eh wuasch
    solong ma uns vastehn
    und i hoff die deutschn san da jetzt net bös auf uns
    des is jo ollas nua a scherz
    Schmäh oleh!! des sog i imma


    LG Monja

  • @ monja: naaa, i bin doch ka supp`n, hoast a "p" vergess`n - moacht oba nix, i woiss ja wer g´meint war ;-)


    des mit de priafang des geaht schoo. ha´m noch a projekt g´macht, des hebt de füanf wieder auf.


    i bin ach a deitsch, i moag oba de dialekte.

  • Teufelspuppe
    na sehr oag ic´h hob des imma foisch glesen
    des tuat ma oba jetzt leid
    mei mei mei i depp i
    bei jedn beitrog vun dia hop i imma suppn glesn
    hob mi eh scho gwundert.....
    wer nennt si a scho suppn??
    i soit meine augn bessa aufmochn


    tuat ma lad


    küss die hand gnä frau
    wiener schnitzel und fiaker


    LG Monja

  • Mathias
    a fiaka is a kutschn
    des kennst do sicha
    damit foan bei uns die touris herum
    zb am stephansplatz und sunst a no übaroll


    den hans moser j´kennst sicha
    der hot amoi an fiaka fóahrer gspüt in am füm


    seawas pfiatgood babab und voi net


    LG Monja

  • Hi Leutels,


    i wü ma dialekt versuchn *hmmm* redn is oafocher - koa ahnung wia des ollas gschriebn wird *lol*


    i bin wienarin, oba a a steirerin und burgenlandlerin .....


    *hmm* ok, normales Deutsch *lol* *sorry*


    ich find es lustig und super mal wieder eigene Sprache zu lesen und laut vorzulesen :) - Bin jetzt schon seit über 4 1/2 Jahre in Deutschland und wenn man nicht weiss das ich ösin bin hört mans nimma ;)


    also, grias gott sche, pfiadi, guten tach und mahlzeit
    grizzli

    [size=2]~ See you on :lupe ~[/size]