Österreichische Dialekte

  • ja, des frog i mi a. die blede leherin sogt dann no, des die wegn dem ollem, kan unterricht mochen konnt, und motz no mehr rum. die regt mi immawieda auf. die is inna krottenbochstroßn. die schui geht ja no, owa die lehrer san oarg.
    snuggles

    [FONT="Palatino Linotype"]When I noticed for Jared Leto
    I felt sad for 30 seconds
    Oh when I noticed for Josh Hartnett
    I prayed for 40 nights[/FONT]-------[FONT="Franklin Gothic Medium"]ILOVETHETEENAGERS![/FONT]

  • Hots kanen spoß gmocht, oda warum host aufghört? schad drum, des net im 19 woarst. sonst tätn wir und vl, scho kennan.:)
    snuggles

    [FONT="Palatino Linotype"]When I noticed for Jared Leto
    I felt sad for 30 seconds
    Oh when I noticed for Josh Hartnett
    I prayed for 40 nights[/FONT]-------[FONT="Franklin Gothic Medium"]ILOVETHETEENAGERS![/FONT]

  • spaß hots scho gmocht
    bin dann leider vom 8.in 23 versetzt worden wegen der schüleranzahl
    im 8.warn zu wenig für 2 sekretärinnen
    aba im 23 wars die hölle
    da hab i sooooooo a bleeeeede kuh kappt als kollegin
    dann hab i glei kündigt
    gut war die entscheidung

  • seas matzl
    guat gehts uns
    oiso mia scho denk i mal


    dein heileeeeeeeeeeeeeeeeeee erschreckt mich imma des klingt imma nach heil *gg*
    ja aba i weiß eh is net so gmeint
    in tirol sagns das auch
    das hat nix mit H H (schreuíb des jetzt net nin) zu tun


    LG Monja

  • Hi
    Ich wollte mal fragen wie viel Österreicher ihr seid?
    I bin auch eine und bin stolz drauf.Kennt irgendwer Bad Hofgastein ?
    Freu mich schon auf eicherne Antworten
    :wink Servus

  • @Greecegirl


    Ich hab dich mal in den "Österreichische Dialekte"-Thread verschoben ;) Dort findest du bestimmt jemanden aus deiner Umgebung, und wenn nicht, dann zumindest aus Österreich :)


    Viel Spaß :D


    Broili

    [center]

    ...mein Mazdi


    ^^
    [/center]

  • Mal ne Frage: Ich hab im Forum bei irgendwem mal eine witzige Signatur gesehen. Dort stand: "Der Österreicher unterscheidet sich vom Deutschen durch seine gemeinsame Sprache." :roftl
    Das passt dann doch aber irgendwie nicht mit so einem Thema wie diesem zusammen, oder? :rolleyes


    P.S.: Was für Dialekte gibt es denn überhaupt in Österreich? :kopfkratz

    [size=1][center]Grüße alle User aus dem Forum und ganz besonders Mieke. ;)[/center]


    [center]Ganz spezielle Grüße gehen an:[/center]
    [center]Chrissie :misstrau, Alf und Hannybaby. :D


    [/center] [center]Desweiteren grüße ich:[/center]
    [center]Isa, Kahara, Paulaa, alucard, El Presidente, michael7738, [/center][center]twenny, Panakita und alle Mods und Admins.[/center]


    [center]Sims 2 FAQ! :D[/center]


    [center]In Gedenken an den 18. Juni 2004 - Tag der Befreiung des Simsforums vom Fanatismus.[/center]
    [/size]

  • @Greecegirl


    Wie viel wir hir sind kann i dir net genau sagen. Aba schon ur viele denk i *gg*
    Kloa kenn i bad hofgastein aba i glaub i hab schon amal mit dir drüber gredet :D das CA Haus *gg*dort war i imma skifahrn und im thermalbad.


    Der Mathias
    Es gibt soooo viele Dialekte hier
    Jedes Bundesland hat ja seinen eigenen und wir haben ja 9 *lol*
    Aba trotzdem reden net alle aus einem BL gleichen Dialekt
    Ich red zb Weanerisch des find i afoch afoch *gg*
    (übersetzung:Ich rede wienerich und das find ich einfach einfach *gg*)


    LG Monja

  • Monja
    I woas wieder wos Ca Haus is,host du den Thermen templ scho gsechn wia a umbaut worden is.Do is voi die coole Rutsch.
    Vieleicht kent no wer Bad Hofgastein
    Tschüss :wink

  • *räusper*
    Also dr abgfahrendschte Dialekt hon scho mir Vorarlberger, damit des amol scho klar isch! *g* Stimmt joooo!


    Jedes Bundesland hot sine eigene "Sproch"
    Sogär in da einzelna Bundesländer würt an verschidana ort nomol verschida gredet :D


    z.B.: In Vorarlberg (Westlichstes Bundesland, Österreichischer Bodensee ist in vlbg)
    In Bregaz (Hauptstadt vo Vorarlberg, im Unterland), seht ma "Moatle" zu Mädchen. In Bludenz (im Oberland) segan mir Maigi zu Mädchen! ;) Najo nur so zum beispiel!
    Oder... drei
    Unterland: Ma ih han nur noch drü Tausnd Euro uf am Konto
    Oberland: Ma ihr hon nur noch drei Tausnd Euro uf m Konto

  • Hi
    i kumm ausn Bgld (Burgenland) do allanich gibts scho total vüle diaklekte, oba eicher Thread is a supa idee gwesn
    MfG Julia-Sim:)

    [CENTER]


    [SIZE=1]| Laurien *hab dich lieb*|Snuggles|[/SIZE][/CENTER]

  • des hob i scho gwußt mit dem östareischischn stille nacht


    is scho geil


    aba das das red bull a von an ösi erfundn wordn is wissen a nura die wenigstn *gg*
    göö?


    sagts amal ihr aus di bundesländer gibts bei euch an bestimmten weihnachtsbrauch?


    oiso wir in wien hom do nix bsonderes leider


    LG Monja

  • sagts amal liebe ösis


    gibts bei euch im bundesland oder in eurer region an eiganen Weihnachtsbrauch
    an umzug oder so
    oder irgendwas spezielles?


    bei uns in wien is da ja wenig los
    alles mehr so auf kommerz aufzogen und so


    aba i bin ma sicha am land schaut das ganz anders aus gö?


    postets mal fleißig liebe Österreicher und Rinnen *lol*


    Liebe Österreicher und Rinnen. Mit Großer Sorge........(Thomas Klestil *lol* bei seiner jährlichen Ansprache)


    LG Monja

  • seas, mi hot's ah moi wieda do hervairrt


    Weihnachtsbräuche gibt's bei uns ah kane, oba liegt woi dro, dass i derzeit nu in Linz wohn, ziag oba des Wochnend aufs Lond raus (JUHUUUUUU, i hob vor Linz ah 12 Johr am Long glebt und am Lond is einfoch bessa), noch Allhaming *rofl* is in da Nähe von Marchtrenk fois des wer kennt (is in da Nähe von Wels), do in Linz sogt ma zu Mädchen Mädln (einfoislos *gg*) oba wo i früha gwohnt hob sogt ma Dirndln.


    I werd in de Ferien moi noch Wien zu meina bestn Freundin fohrn und moi zu mein Dad und zu da Verwandtschoft ah moi, und wos mocht's ihr so in de Ferien bzw, Weihnochtsfeiertog?


    Dante16

    Karma ist unerwünscht

  • so meine liaben
    jetzt hamma weihnachtn überstandn
    und jetzt kommt des neiche jahr


    ih hab jetzt den thread wieda aus der versenkung geholt
    weil i ma dcht dhab wenn da andere dialekte thread oben is dann gehört der erst recht da her *gg*


    und weil i a neiche ösifrau kennenglernt hab die LENI aus salzburg


    is silvester bei euch a so schlimm laut
    also in wien wird nur deppat umanander geknallt


    aba a paar schene feuerwerke wirds wohl a wieder gebn
    und die bummerin (*lol*) im stephansdom wird a wieder ganz ganz laut klingln


    LG Monja